Åbningstid: 16.00 fre - 02:00 lør | Leveringstid: 45 min | Leveringspris: fra 30 DKK
På denne side har vi samlet en række spørgsmål, som vi ofte modtager. Derfor vil det i mange tilfælde være muligt at finde svar på dine spørgsmål på denne side.
Hvis din ordre er blevet accepteret af restauranten, får du en bekræftelse på mail fra os. I nogle tilfælde bliver ordre bekræftelsen overført til din SPAM-BOX af din spam filter, så husk altid at tjekke dit SPAM-BOX, inden du kontakter restauranten.
Er maden ikke kommet? Vi gør alt, hvad vi kan for at levere maden til dig hurtigst muligt. På travle dage, som i weekenden, kan det tage lidt længere end normalt.
Hvis du ikke kan vente, kan du altid ringe til os. Husk vores leveringstid er minimum 45 min.
Så skal du kontakte os hurtigst muligt for at få ordren annulleret og så bagefter gå online igen og bestille på ny.
Så skal du kontakte os hurtigst muligt. Der vil pålægges et leveringsgebyr på minimum 25 DKK, som du kan betale ved levering.
Vi tager imod Visa/Dankort, VISA Electron og Mastercard. Det er også muligt at vælge at betale kontant.
Så skal du kontakte os hurtigst muligt for at få ordren annulleret. Husk at have ordre nummeret klar. Ordre nummeret finder du på ordre bekræftelse mailen.
Mangler der noget i din bestilling, eller er du utilfreds med din bestilling? Så skal du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan løse problemet hurtigt.
Ja! det kan du godt, du skal blot ringe til vores restaurant. Du kan finde nummeret her.